Tuesday, January 1, 2013

I'm back~~but i'm going to fly again shortly

dah 2 hari aku balik baru tingat nak update..hehe
yeah! i'm back to normal life but only for 3 days...pastu tobang balik...ngahahahhahaha

nak wat lagu mano mmg kene tebang ...uhuuuhuu..

kemanakah?? I'll inform later...puhuhu

meanwhile, aku akan try update ape je aku dok wat 4 hari kat kampung halaman Seoul tuh...ni just mukadimah nak ingatkan aku tuk update cite sal koya...kang confirm aku lupe..ekekkee...kalo x sempat maknenye pas aku balik mesia balik nnti skali harung je la aku buat cite...ekekkekee..

adios~~~

2 comments:

Jari Manis said...

Salam perkenalan :-) suka baca setiap entry kerana sy peminat tegar travel :-)

Miss said...

salam, welkam2..sama minat nih mmg best..tgk experience orgkan..macam2 peel kuar ye..hehhehe