Wednesday, January 2, 2013

2013 Year Of 'TRAVEL'

Opening of 2013!! I can feel the heat~~~~ blum pun abis bulan January, cuti aku dah abis dibahagi bahagikan tuk aktibiti poya2 merata alam.  Aku rase mesti bos aku yg dua org tu dah tak senang duduk memandangkan January lagi aku dah apply cuti sampai bulan December 2013 haahhahahhahaha....pasrah je la ye..dah mmg kekdahnye aku suka bejimba jimba.


Hemm~~mebi taun ni aku non stop akan gi poya-poya makanye aku telah meng'ignore' website Pak Toni tuk sementara waktu sbb dah beli siap2 tix tuk taun ni.  Partner in crime pun masing-masing menyepikan diri dari mengelik website itu...Yorobun! itu adalah jalan terbaik untuk men'suci'kan diri kita dari melompat lompat keriangan akibat baru lepas mengkopakkan diri beli tiket...

Let's have a blast in year 2013





No comments: