Sunday, December 4, 2011

OMG!! pembaziran wang akan berlakukah???

ayoyoyo ..chingguya!!!!! waeyo!!!!!!
kenapa??..kenapa??..why???


Dlm banyak banyak benda nak posting nape ko post catalog baju weiii...tegoda jiwa dan raga aku..akaakakakkaak...


seyes aku tangkap lentok wei ngan new collection NII ni tuk winter..walaaaa!!! patutkah aku tangkap seketul wei next trip kita bulan ni????


Adesss..otttoke??? cadangnye tanak la bwk byk duit..oh..oh..oh..kalo tak beli nnti memesti nyesal...T_______T..baiklah..saya akan decide bile dah smpi sana nnti..mari2 cuci mata..



giler cantik yg ni..smart giler..adoi yaaaaaa!! nak beli yg inikah? tapi winter coat itam aku dah byk?




woooooooooooo seweettttttttttt giler baju ni...waaaaaaaaaaaaaaaaaa cam mane ni..nak yg ni ke ha..yg ni ha? ha? yg ni ke??



waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......nangis mak nengok baju yg ni...sangat gojes bombastic lagi kiut miut..ish ishh...sedihhhh apsal byk sangat ni lam list ni  T________T


BAIKLAH!....keputusan telah dibuat.....YanG ini  bakal ada dlm almari baju aku ....akakakakakakkakakaka..we'll see if i can have this......

check out for more collection of NII winter collection 2011 here---->  MYNC : NII winter collection 2011

No comments: