Sunday, December 11, 2011

LEE DONG WOOK & KIM SUN AH Fan Meet- Part 3

k meh sambung lagi dialog-dialog ye..malas lak nak cito ekekeke..
























begitulah serba sedikit 'kemengarutan' aku ye...boring wei..tak tau nak wat ape..nak cite pun x de benda nak cite sal ni..so kita buat dialog sendrik..


* dialog ni tak de kene mengena dgn perbualan dia ngan org-org sekitar dia..ni hanya rekaan semata mata..fiction! kekeekekeke..


Oppa! sila datang lagi dgn mood yg ramah tamah ye..babaiii....


the end~

3 comments:

mulan77 said...

HOI!! DAEBAK!! SILA WAT CAM NIH KAT MYNC GAK EKEKEKEKKE

Mis said...

ngahhaa weii kalo aku wat kat mync mau aku kene sembur ngan die hard fans dia wei..baik aku buat kat sini je..akakakaa

Mis said...

sila cari nama ko yg aku specifickan dlm cite aku.akakkaka..korang semua ade gelaran tersendrik..akkaa