Sunday, December 11, 2011

LEE DONG WOOK & KIM SUN AH Fan Meet- Part 1

Baiklah memandangkan class aku tuk semester ni dah abis....MERDEKAAAAAAAAAAAAAAA!!! (erk! tapi finalnye bulan 1..thehe) dengan perasan sikit gigih aku nak sudahkan cite fan meet pasal LDW ngan KSA nih...disebabkan namo dorang ni panjang aku guna short je la ye..sendrik mau paham..


dimulakan dgn dpt info dr partner pasal ade contest dr 1HD Astro...100 lucky winner akan dpt masuk meet & greet session dgn retis sensasi nih....tibe2 je..thheehe..rupenye dorang tgh promoting cite 'Scent of Woman' adesss...xyah promote weh..kami rakyat mesia ni lagi advance..dah siap abis tgk le..seangkatan dgn rakyat korea melihatnye...thehehehe...


so dgn gigih aku gi la cari akaun astro beyond akak2 kat opis tuh..walaa!! dpt k..tapi tu pun dah lambat dah since aku sendrik tarak astro..kekdahnye aku ni bukan penonton tegar tv...mostly byk abis hadap internet je..thehehe....masuk la aku contest tu k....since masuk lmbt so harapan tu cam tipis je la..dapat pegi x dapat nak wat cane...


so pada hari announcement of winner...CONFIRM! aku x dapat..T.T so pasrah..tup2 petang tu aku dpt call dr partner..Cik GPS menang!!!!! puhhhhhh giler aku jerit cam antu pocong lam krete padahal org lain yg dapat...akakaakka..aku x kira ..1 winner bleh dpt 2 pass..so Cik GPS kene bawak aku jugak kalo tanak kete dia kene bakor...akakkakakakaka...


lagi lagi lagi gumbire bile partner sorang lagi pun dapat..walaaaaa!! aku tau korang mmg sentiasa lucky kalo bab2 gini...ekeke..so complete set la kami ber4 geng paparazi dpt pegi..perkenalkan geng aku..Cik GPS, Cik IT and Cik Gadget...erk!! aku cik ape lak...aakakkaka..Cik Paparazi pun bleh lah...


so on the day dorang arrive aku tak dpt 'mempaparazikan' diri sbb aku kojo...sob.sob..sob..partner lain menjalankan misi mereka...tapi sorang pun x berjaya snap pica...cehhhhh!!! mission fail la korang...dek kerana takjub lagi terpesona dgn rupe abe lee dong wook ni..ekekeke..since Dong Wook tua dari aku so bleh panggil Oppa..perghhh! gatai..akakkaka


aku dpt call dr partner dorang tgh kinja kinja gembira sbb dapat salam oppa dongwookk....perghhh..tekebil kebil aku kat opis sbb x dapat salam oppaaaaaaa....T_____________T..sgt sgt jeles hokey aku time tu siap nak raung2 lagi..akakaaa..


baik, lepas tu dah x sabo dah nak gi wpun petang baru start..so dgn gigihnye tepat kul 4 petang aku cabut lari dari opis...harap maklum aku siap ckp dgn bos untuk menunjukkan betapa jujur dan ikhlas nye aku..akkakakaka..erk! tapi aku x ckp la nak gi fanmeet...cuma kata ade event kene join so bos aku yg cantik manis tu pun bagi ....ekkekeke...bos! i love you la..^^


meh nak cite skit event detail


Event : Meet & Greet Lee Dong Wook & Kim Suh Ah
Date: 6 December 2011
Time : 7pm
Venue :  Mandarin Oriental Hotel

Dgn gigih aku menapak dr opis gi KLCC n menapak ke hotel tuh..kul 4.30 dah smpi..ekekke....walaweiiii!! ramai gilos org dah dtg..sampai je dorang ckp fanmeet tu kul 7pm....ek eleh!!!!! kato start kul 5.30pm..penat haku dok cabut awal..kalo tau bleh je keje smpi abis...cehhhh..

xpe xpe...so baris la tuk registration...oh...ramai jugak k dtg...aku rase lam area 200 org la kut..since winner 100 + 1 extra pass...setelah beratur dekat nak 2 jam kat situ dah kematu kejang semua lutut2 baru la organizer kasi masuk...mak ehhhhhh!! bior beno woiii x de kerusi..walaaaaaaaaaaaa...patah la tulang kaki aku weiii...seyes..x de kerusi dorang expect kami berdiri lagi ke??? hello aku bukan x penah gi fan meet ok..semua fan meet ade kerusi..ni mane lak pegi kerusi ni? Hotel ni dah kekurangan kerusi ke??? sadis tui...so x pe la nak wat cane....yg bestnye sbb kami beratur dlm 1st line dan jugak antara no 3 org paling depan...sape lagi..KAMI laaaaaa...theheheehee..meh tgk fans kat situ..







Antara 200 lucky peeps!! since x ramai sgt yg dpt pas tu so x penuh la kan..cuma dorang dok himpit2 nak kedepan je la..blakang tu kosong je ha


MC hari tu is Jehan...Erk!! mane2 la..


opening nye start dgn preview cite tu and tibe2 ade lak 2 org ni bedansa2 tengo..thehe..sape tgk cite ni tau le nape ade tango kat sini..malas nak explain ^^ V



Ha! aweks ni cantik wooo..tehehhehee...tapi tang partner dia..alamak! huhu..


pastu all the winner yg dpt lucky naik pentas tu kene la perform something..ingat bleh naik free je..ekekekke..sila2 wat aksi tango ye...lawak lak aku tengok..ekekee....nnti dorang praktis pastu perform kat depan LDW & KSA tuk judge sape yg paling terror tango..haha



k la cut the crap~~~ mase yg ditunggu smpi...giler gojes ok dorang....sila2 tengok dgn kanta pembesar anda ye..mase dorang masuk haku dok kat tepi press mane tah..so dorang je dah conquer tepi tu dgn pak gad galah tu ha..sib baik dia sporting..sbb ade aktibiti tolak menolak so aku x leh nak snap pica dorang masuk pintu..adess~~ relaks la babe..x kemane dorang ha..perlu ke nak tolak? lawak lak..sib baik aku dok kat blakang pak gad tu so slamat dr tolakan..hehe



bile dorang atas stage so aku dpt clear view sbb mmg depan dia pun..OMG! giler gojes ok Oppa Dongwook (motip tibe2 panggil Oppa?? aishh tapi dia mmg lagi tua dr aku pun so wajib panggil gitu)  dgn Unni Sun Ah yg comel tuh..Meh teropong!




Muka LDW cam penat je time ni...seyes mmg nmpk penat and dia pun x banyak ckp sgt la kecuali jawab soalan-soalan Jehan..tapi KSA mmg hyper la..byk cakap and buat kelakar..comel k...plus giler kurus..huhu...basically dorang byk cite n promote sal drama ni la..aku follow je cite ni sbb ade Oppa LDW..thehehe..tapi anda sangat kurus la bang! sila bina muscle semula (padahal dia baru je kuar army..hhaahahha)



 u walaaa comel sungguh lelaki ini..thehe


 Mostly dorang menjawab soalan-soalan yg datangnye dari Jehan and ade translator la kat situ yg tulung convertkan ayat-ayat standard dorang kan..mostly question tu dorang dah tau dah ape cuma balas balik jawapan standard la kan..

Meh kita tengok posing-posing dorang ye sesambil tuh...sangat tinggi k dorang..


time ni KSA nak jawab soalan MC tapi fans semua tengah sibuk dok jerit-jerit and panggil nama LDW so dia buat isyarat ni soh diam skit..thehehe..kelakar lak muka dia..thehee..smpi KSA siap cakap lagi...'Ara...Ara' bile ade yg jerit Saranghae kat Dongwook..thehhee...kecian dia x de org nak say Saranghae kat dia...takpe2 takpe Unni..meh aku jerit "Saranghae Unni" hehehehe





hahahhahahah lawak arr gambo ni..x sengaja tesnap pale abe botak ni..nak buat dialog..nak buat dialog..."Uish!! licin sungguh pale abang bodigad ni..kalo aku buat cam tu gegamaknye sensasi tak???" bace dgn mood sengal..theehhehe


Aish..x bleh blah tgk muka dia..nak panggil la....Oppa! look at me! Ok, dia tengok..hahahahahaahaha...sah2 le nampak kan dah tepacak depan skali..thehe..aku rase kamera aku tak turun2 la dari muka aku ha..dok la snap smpi nak tekucil jari menekannye..ekekke


Ha! dia buat muka dah...gamaknye penat beno le tuh..dia byk diam je...posing pun x byk..gamaknye kat Singapore tu byk aktibiti kut..Oh! sblm dtg Mesia dorang ade prescon kat singapore pastu fly to Malaysia


wowowowowowow..purposely tangkap sbb nak tgk bape panjang kaki dorang..(Erk! xde niat lain ye..ngahahha) giler kurus kaki Sun Ah ye..rasenye kaki dia sebeso lengan aku..akakkaka...adesss! bile nak kurus ni cam ni..

Erm!! lipat-lipat kaki seluar???? no comment...never ever like this kind of style...huhu






so lucky winner yg dah praktis nari2 tadi, skang kene perform depan dorang..hehe...lawak wei time ni ade sorang tu menari telebey wei smpi dong wook gelak tebahak bahak....


aku rase sbb dia depan fans so dia control kalo tak mau guling2 jerit gelak wei...akakkakakakka...tapi malang sbb aku x dpt nak menyaksikan kejadian fans menari tu sbb di halang oleh pak gad yg macam galah tuh..cis..sibuk je..rase nak siku je kaki dia...xpe xpe..papepun to those fans yg joget tango tu  korang mmg SPORTING  la weii..best giler korang..mari2 kita tgk muka Lee Dong Wook tgh tahan gelak..tehehe


ni time dorang baru nak mula perform...DW tgh pandang...motif SA pandang oppa? ekkekeke



ngahahahhahaha giler jahat wei muka Unnie...Dong Wook dah pandang bawah dah..x sanggup menengok aksi seterusnye....ekeke..time ni control macho lagi la kan

Ngeheheehhe..time ni dia dah start nak 'start' enjin gelak dia....Unnie dah lama dah gelak..dari mula dorang dance lagi..


Ha amik ko! dia dah x bleh control dah..thehhehhe..time ni dah gelak kuat dah..x tutup tutup mulut or control dah..giler jahat Unnie gelak kuat k..tinggal blum guling-guling je..aku rase kalo kat umah tu mau dah guling2 smpi ke dinding..ekkeke


time ni dah tak menahan dah kut...ha gelak la korang...haku x bleh nmpk fans yg nari tango tu sbb kene block dgn security yg tinggi tu so bleh nmpk dorang je depan mata..hehhee..melepas!



 Ha ko! sampai menangis DongWook di buatnye..aiseh!! seperti biase Unnie tak cover cover dah gelak..dia bantai je gelak depan tu..ekkekee..aku pun gelak gak..tapi bukan gelak kat fans..tapi gelak kat gelagat dorang ni ha..




Motip KSA buat cam ni kat DW..hehe...dorang ni kalo kapel betui2 mesti cute kan?? suka je..thehehe..




k time ni dah abis dah sesi gelak2..time nak kasi markah plak ye..DW mmg fair semua dia kasi equal..hehe bagus so x de yg terasa ati..yg x bleh tahan tu dia ckp ade sorang fans yg nari tu sambil nari dok STARE dia smpi dia pun takut nak pandang...thehhhhe..lawak la mamat ni..


wowwow best k kat yg menang sbb bleh peluk2 cium2 pipi Unnie..hehehehe...jelesssssss....^^


Among lucky winner...time ni dorang nak posing tapi dok nunggu Sun Ah ...nak tau unnie gi mane? dia dok gi mengatal dng Jehan..kakakakakkaa...lawak laa..org soh tangkap gambo dgn winner dia lak gi lari kepit si Jehan..lawak tui..mmg dia very happy go lucky.


tengok ni ..tekedu si Jehan..thehhehehe...



time ni dia gelak gelak lagi sbb DW dah dok lambai lambai lagi soh datang kat dia sbb nak tangkap gambo dgn lucky fans tadi..aish!! byk main la unnie ni..thehehe


K, ni la lucky winner yg sporting...best la korang..hehehhe congrats ^^ V


Pastu sesi signing plak..dorang x buat sign tuk fans sbb ramai kut lagipun dorang sekejap je..malam tu gak DW kene balik Korea balik SA tak balik..dia balik next day nye...so kene wat cepat2..aku rase event ni kejap je kut..dari kul 7 smpi kul 7.40pm..so mmg kejap ye..



Comel lak dorang wat gini..aku pun tak tau nape.hehhe


After signing dorang ade special surprise tuk fans...dorang nak nyanyi..walaaaaaaaaaaaaa..nyanyi tuh? erk! tapi dorang ni pelakon ..sedap ke gamaknye kalo nyanyi???? k la..takpe2..nyanyi le..aku dengo je..ekekeke


Dia ade sebut tajuk tapi aku tak ingat ape..tapi slow ballad cam tu la..mula2 aku konsentrate le dengo kan...wpun ade part2 tu yg cam perit skit telinga dengo tapi aku goyang je la wat wat cam sedap la kan..ekekkekekeke..bukan senang tu nak tengok dorang nyanyi2 ni..ekekeke...riang gembira je dorang nyanyi..thehee....pas abis je nyanyi so event pun abis..time dorang nak kuar dr hall tu, fans dah get ready tuk salam2 ngan dorang..tapi pak gad yg gagah perkasa berjaya mengawal keadaan..thehehehe...

since aku mmg depan skali and 1st line so dengan senang dan pantasnye dapat la salam dgn Oppa!!! puhuhuhu...erm! bukan versi salam kut tapi gengam tangan..akakkka..ye la sbb tak dan nak salam betui2 so hulur je tangan aku dia sambut je hahahahahhaha...jgn jeles ye Partner..korang dpt salam kat epot kan so aku pun nak gak ...tapi versi salam aku lama skit ye sbb dia berdiri kat tepi aku...akakkaakakaka...sbb Unni kat belah sana so x dapek salam dia...anyway..wpun short tapi everything was ok..semua org puas ati sbb x ramai pun yg dpt masuk so semua bleh nmpk dengan jelas..huhu


k ni gambo yg dorang sign tu ye..aishh! macam nak amik bwk balik je kekekke




Nak jumpe jumpe retis cam aku?? boleh boleh subscribe la Astro Beyond ye..and check out dorang punye website slalu sbb promo ni bukan tuk semua org...cuma customer astro je ..hehehhehhe (motip aku promote free..hahahaha..aku pun bukan user Astro..aakakakakkakak)


Anyway..thanks Astro! so far dah 2 kali la masuk ni korang bwk retis korea yg aku dpt pegi..1st Jang Hyuk skang LDW ngan KSA...nnti bwk la lagi ye....Adios~~~




sape kate dah abis? check out for paparazi at airport plak kat next entry..coming soon!!

No comments: