Monday, June 13, 2011

2AM Showcase

giler lama pending fan account ni..maklum le bizi gaban..dok lama la dia betapa kat 'draft' ni ha...sama gak yg lain...sabor menanti ye..ehehe


Hokey..nak cite sal fan meet ni lak...last minit decide..ekekee...
dpt tiket sbb chinggu kata kalo bli album dorang Saint o’Clock Special Edition ade tiket ni..so beliiiiiii..and dapat tiket tu..senang kan..ekekkee
macam ni la yg kita mau..ekkee




Since tiket ni dibeli last minit tanpa ada rase sekupang pun nak pegi so aku x amik pot sgt….dah bli tiket so dok senyap smpi la hari event tu tibe..pegi ngan geng2 partner mmg la havockan..dari x minat sangat trus jadi minat la skit skit..ekkkekeee

So meh cite skit sal showcase ni…


Ape ke nama concertnye?  Bukan concert da..showcase..heheDigiLive K-POP 2AM Showcase gitu le lebih kurang nama eventnye..

Buat kat manekah?  Kat Wisma MCA tu ha.

Pukul brape startnye tu? ade le lebih kurang lam pukul 6 petang baru nak start masuk hall tu ..blum nyanyi lagi.


Masuk je lam dewan tu..adessssss..pot tak cantik daaaaaaaa..dgn jauhnye..dgn ade pagar tinggi giler hadang tiap zone..adoi laaaaaaaaaaaaa…tapi nasib baik la tiket murah je kan..beli cd rege rm60 dlm tu ade tiket..phew!!

and aku pun x bape minat le sesangat pun…tapi telah menjejaskan skit aktibiti paparazi..dgn tarap kebolehan DSLR aku ni hem….perlu di kaji semula pembelian lens yg baru..
Basically I’m a bit dissapointed jugak le dgn result gambo…sbb jauh …T.T..so mmg x clear la…dah crop pun stil x nmpk jugak..xpe la…janji ade k..

Most of the time since tak nmpk clear dorang perform kat depan kami just enjoy the music dari belakang je la….bile dah dengo2 tu sedap jugak lagunye….aktibiti macam biase few lines of greeting dari dorang, pastu ade la gak games dgn lucky fans…mmg sporting la dorang atas stage especially JoKwon la..dia paling lawak…aku x bleh blah muka dia yg ‘mix’ sebijik perempuan tu…tapi sore mmg power la dorang..huhu.daebak!!!!

Ha nampak tu pagar mengalahkan lam penjara lagi..korang hingat fans mesia ni serupa banduan ke nak pagar-pagar bagai..adesss..





K dimulakan dgn MC kasi intro..x tau la MC ni sape nama x brape nak dengo kekdahnye..hehee..start dgn dia panggil semua lucky winner atas stage..


Pastu dak2 gojes ni pun start la perform..aku slalu confius between 2AM dgn 2PM...tapi aku rase pas aku dengo sore dak2 2AM ni lagi best dari 2PM...cumanye dak dak 2AM ni x bleh la nak lawan rentap dengan body dak2 2PM tu.....aakakakakkakaaka....2AM ni junior and 2PM ni dah sunbaenim..puhuhu...papepun dua2 group ni ROCK!!


Ni je la the best gambo yg ade..hem.....T.T...xpe xpe yg penting i've been there..hehehe.  Giler best dorang nyanyi live..best gojes sore...x sia sia company bayo gaji mahal..ekekeek

Meh kita cite according to gambo ye..



time lucky winner naik stage dpt face to face dgn dak 2AM ni ramai la yg putih mato jeles tgk..akakkakaka...geng2 aku pun dok jerit jerit kejelesan sama...since ni bukan bias aku so aku relaks je la..cewahhhhh..akaakaaka...


confirm arr dak2 yg naik stage tu tido nyenyak tak bangun-bangun sbb mimpikan dorang..akakka. Papepun tahniah kat lucky winners tu..







wah wah....kemain gumbira lagi dak2 ni ye..hehehee..










aku x bape ingat bape byk lagu yg dorang nyanyi tapi seyes suara dorang mmg superb so abis je showcase ni trus la aku add dorang lam favorite list aku..ekekekee...overall show case tu just OK to me...x bape nak puas ati sbb tmptnye jauh tapi xpe la..dah bayo pun rege murah so what do u expect kan?..showcase abis lam lebih kurang kul 8 lebey cam tu la..
ooo wala!!! lupe nak habaq...sorang dari geng 4 org aku ni jadi lucky winner tuk contest DIGI meet n greet 2AM ni..perghhhh! mek! ko mmg hebak la..slalu lucky ni..ekekkee...so dia dpt la jumpe n snap group pica together gether..cewahh!! Happy for u ^^


k la showcase ended kat situ..overall ok la...fun jugak dengo lagu yg jarang2 dengo...aku tgk 2AM mmg byk fangirl n fanboy pun byk gilos jugak..thee

next...check out their airport fashion at next entry ^^V

No comments: