Sunday, July 29, 2012

Park Ji Sung in Da house~~

walaupun dah basi tapi nak cite gak..
uuhhh!! penceritaan tanpa gambo adalah MEMBOSANKAN~~~memandangkan ade lagi skit2 saki baki storage so tempek je la mane yg sempat..
thinking of buying the storage tapi~~~~~~~~~~...tengok la cane..


ok ok..back to cite tadi...uhuhuhu..walaupun pada azalinye aku sungguh la tak kenal mamat sorang ni..


start dr tgk running man episode bape tah tak ingat tapi dia ade lam tuh..trus la aku kenal sape Park Ji Sung ni..latest info yg aku dapat (latest pada aku tapi pada org lain dah basi cite ni...thehe..) dia join QPR..Pak Toni punye dak2 bola tuh.  Wah wah..pak toni berjaya 'membeli' dia..daebak pak toni!!! hehee..Pak Toni ade keje kosong secretary tak kat opis anda? sila offer saya..ekekkekekeke..




(picture courtesy from http://www.dailymail.co.uk)


nak kate ensem beno idok le pun..ala2 je..dia glemer sbb MU tu je ha..cuba kalo dia xjadi player bola kat situ...player gitar tepi jalan pun blum tentu org nak pandang..wakakkakakkaa...adesss kutuk sakan lak aku ni..ekkee..


aku konfius nama dia dgn sorang lagi warga sukan tu..gigih la aku dok gaduh2 mulut dgn partner in crime kato Park Ji Sung ni ade wat plastic surgery...wakakakkakaka..kalo dia buat plastik surgery tang mane?? nape x de perubahan jadi jelita pun?? akakkakakka..rupe rupenye yg aku maksud kan is PARK TAE HWAN swimmer korea tuh..adess~~ aku salah org rupenye...dah nama Park jugak kan..sib baik bukan Park Hyo Shin..uhuuuu..


so nape dgn mamat park ni?? ok...dia datang Mesia..hehe..giler sensasi k..walaupun aku minat ala kadar je tapi tak ketinggalan excited dgn cite dia nak datang..maklum la paparazi mmg gitu..ekeke..


schedule on hari Jumaat 20/7 iaitu 1 day before puasa dorang akan ade kan perlawanan persahabatan dgn kelantan...aha!! sgt menarik..nak nak plak bile tibe2 'kedai' memberi offer tuk sponsor tiket...uhuhuhuhu...ON saje...(erk! time org gi terawih aku gi tgk bola?? astaga~~~ Uhuuu)


Nothing much to say since dorang wat kat stadium shah alam so sgt dekat dgn umah aku..paking pun xde rolem....wah wah..penyokong kelantan gile hebat k...penuh baju merah kat stadium tuh..macam biase seat aku mesti la kat VIP..wuhuhuhu..gaban blagak le kate..tapi btui ke aku nak tgk bola nih? pengakuan ikhlas! aku tak penah tgk bola dan tak reti pun nak tgk mcm mane..akaakaakaka...


motip utama nak dptkan berita eksklusif sal abe jisung ni je tuk 'kedai' ( smpi hari ni still xde entry kat kedai sal ni..ekekkekeek)...


seat VIP lengang je x de org pun kami je dok conquer seat bawah skali first row...confirm x nmpk clear padang..ahahhaa.. xpe motip utama nak tgk benda lain..


Time yg di tunggu muncul..semua player dah kuar..tup tup Jisung x keluar2..kami semua dah cuak je ...yo la..penat beli tiket tpi org yg ditunggu x dok...adesss...serius suram muka semua org...haku lak siap nak blah da kalo x de..x kose aku nak tgk ha..dah le x kenal pun player tuh..akkakakak..


pas semua player dah kuar..baru la dia muncul..lorrrrrr!!! keluar lambat2..saje je wat saspen..haku rase time dia keluar tu org sorak lagi kuat dr player2 yg keluar awal tadi..ekekekke....siap ade satu baris seat tu kibar2 bendera korea..aku rase tu org kampung dia kut....but apparently dia tak play...laaaaaaaaa...penat je aku dtg..dia tak main rupenye..patut la dia x pakai jersi QPR...cis~~ semua org hoping dia main even 5 minit pun jadi le..tapi smpi ke sudah tak main nye...masa kat KK dia main lak..ish..sengal..rupenye just received news kat twitter dia ade injured skit mase main kat KK so dia x bleh main arituh..ler..tah pape tah...
but anyway sib baik dia keluar gak kan...snap few pica...and sambil mengantuk nak nunggu abis game borak2 sakan....since dia x de la keluar lama sgt..so gambo pun x le byk sgt..but anyway...thanks for coming to Malaysia...


bile storage dah ok baru le aku lepuk gambo ye..later later na...tata~~

1 comment:

syieda said...

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! sama la ngan kitew... gigih la minat si jisung ni lepas runningman..!! siap menggoogle mamat ni. lawak giler dia kat dalam RM tuh. owh jisung park.