Tuesday, March 30, 2010

[BANDUNG] 2nd Trip - Part 2

sesambil jalan -jalan tu tibe-tibe ade lak yg nak pegi ke Paris Van Java..so xpe la..gi je la..dah kata 'pengurus' perjalanan kan so pegi je la....lepak2 jap and pusing-pusing dlm tu..cuma bunga ni je la yg menarik perhatian aku..hahaaha..
 

Ape lagi kami makan tuk malam-malam seterusnye.  Atas permintaan couple yg follow..cewah..mari kita berdinner lagi kat Stone Cafe.  Ok suka...mcm biase nice night view, org pun x ramai and live band of course..Borak -borak smpi mata ngantuk...







Hahahhaha..sedo-sedo dah hari nak balik ke?....takde benda sgt nak cerita since byk dah ckp kat entry 1st trip (sila sila jenguk).  Since baru 3 bulan pegi so kali ni tak terasa teruja sgt la sbb baru lagi kan.  Beli pun x bape nak banyak...................hahahaahhaahaha ye ke x banyak??? buktinye ade pada beg-beg ini.. Ini beg aku sorang ye...akakkakaakkakakakakka...pegi 1 je balik tu dia beranak.......Opsss beg tambahan 2 kaler coklat tu aku beli kat sana...giler murah ok...tuk dua beg yg beso gabak n kulit tu baru 1 juta rupiah...akakakaaa..aku sukaaaaaaaaa so aku rembat ..actuall ade 3..satu lagi kecik punye ade kat dlm ..beli kat pasar baru...dalamnye ade la isi skit2 jajan ye...Sedikit tips..bile gi Bandung ni masa pegi x perlu bwk beg..boleh beli kat sana je ye..contohnye beg yg atas kotak tu..(sila-sila pandang) beg ni boleh beli kat sana..dia cam kain canvas ..giler tahan k..murah plak tu..so bleh beli byk2 n isi barang dlm tu..pastu gi wrap plastik kat epot...dah jimat..beg tu bleh dpt dengan harga  7000 rupiah...bleh tawar lagi murah k..



Masa timbang ade skit exceed limit tpi sbb kami ramai so lepuk je la kat sape yg beg sikit tu...sambil menunggu flight yg delay sejam tu lepak2 la kat dlm airport ni..xde pe sgt sbb epot dia kecik je...aku tertarik kat lampu ni...ni lampu ye...huhu..



so that's it kut cerita tuk trip kali ke 2 ke Bandung..adios~~
 

No comments: