Sunday, November 20, 2011

What a S_ _K weekend!

serious tension...

tgh bizi gaban wat asgment laptop kiok plak...adesssssss..nak meraung semua ade..

kene la betapa kat opis di hari minggu lak tu..dari pagi smpi ke petang..dah ala2 gi keje jugak...

Next day Ahad masuk kelas dgn muka yg ala2 tak cukup tido..dah layak cam 'toyol' lak aku tgk muka aku time tu..akakkakakaaka..tp sbb ade presentation so aku gagah gak la pegikan...tapi presentation nan satu tu cam s_ _ k jugak...hampeh

awat kerek giler lecturer sorang ni..nyampes  aku..

bak kate sorang lagi lecturer ni...'aku kalo x suka org aku akan ckp " I don't like..you don't come near me!!!' boleh tak nak ckp camtu ...akakakakakak..sengal day ended yesterday!!!!!


hari ni lak mari kita bekerja k....tapi stil perasaan sedih pilu gak sbb laptop dah coma!! ingat semalam nak jenazah kan je..tapi nye x bleh tido dibuatnye malam semalam gak aku gi kat Sek 2 tu hanto laptop masuk ICU..hopefully esok dah siap la...T.T

No comments: