Thursday, November 10, 2011

MYNC Online Store - It's all about KOrea

Tadaaaaaaaaa...



Apekah ini??

meh..meh jenguk sini..MYNC online store......MYNCloveKR

actually online store ni dah agak lama dah bukak nye cuma blum bekesempatan nak introduce kat sini...

me + 3 partner sesaje je mengisi kekosongan masa tu tuk create web ni..it's not our full time job cuma nak tulung fans2 Malaysia yg nak dptkan news or latest cd artist kesayangan dorang yg mmg sah2 la x bleh nak dpt kat sini kan unless kalo idol dorang tu mmg world wide recognize baru le bleh jumpe cd tu kat sini...kalo cam aku yg minat Park Hyo Shin ni ha..usah mimpi le cd dia ade kat sini kan..org sini pun tak kenal dia..waaaaaaaaa sedih...ekekeke

lam webbie ni semua de..nak cari ape?..CD + DVD Artist Korea? News pasal retis koya?..segala mak nenek ade sini ( keep updating ye)

lagi-lagi ape ade kat dlm ni?
Kalo nak tgk experience aku and partner kat KOREA ade gak kat dlm ni ha..

Lagi?
Since aku ade le skit skit melibatkan diri lam aktibiti 'paparazi' so ade le story mori skit sal artist korea yg turun ke Malaysia ni dan jugak aktibiti international..cewahhhh...sila jangan klasifikasikan aku sebagai 'TAKSUB' dgn retis koya ni..sbb pe aku tgk mood dan artist yg dtg ..kalo gamak free and xde koje nak buat..aku join je..kalo tak aku x gi pun..saje suka suki mengabiskan duit n masa..akakkakakaka...

Sila-sila la jenguk ye..ade facebook and twitter jugak..bleh le join + follow..cewahh..ekekeke..

Have a good day..It's a very nice date today...11.11.11

Adios~~

No comments: