Tuesday, November 15, 2011

Tiket...TIKET!!!

Mari kita bace dialog dibawah ye....theheehhe



A : Oh! apekah ini???

Mis :  Tiket daaaaa...

A:  Tiket apekah ini? tiket bas? tiket flight? tiket wayang?

Mis: Ngahahahahah...tiket konsert daaa....sila sila tengok...

A: wowowowowoowow....konsert kah? Konsert apakah ini? Dimanakah?

Mis: Ye ye! konsert...ala konsert tu ha.. Mlive...retis koya datang..puhuhu



A:  Ha! Ic ic tau dah...perghh gaban mahal tiket? banyak duit ko? bazir je beli mahal2 ni..

Mis :  Hoiiii!! suka ati aku la...duit aku...ade aku mintak ko 50 sen topup kat tiket aku..ade? ade? ade?

A: Erk! takde..ngahahhahaha..sila2 pegi...puhuhu


Dialog ni adalah karangan aku sendiri tidak ada kena mengena dengan yg hidup ataupun sudah mati...puhuhuhuu

1 comment:

Miss said...

hahaahahaahhahaha...adesss to all next time never reveal numbers on your ticket kalau nak post gambo..baru je aku nak register tiket ni tapi sbb kesilapan teknikal dari aku sendri ter'reveal'no serial ..so ade 'insan' mane tah telah menregisterkan dirinye guna no aku tu..moralnyer..becareful on what u post..wahai insan! xpe xpe bleh je ko register tapi tix ori hanya aku je ade as a proof...buek!!!!!