Tuesday, March 20, 2012

Shinism!!

thhehehehe..nape entry ni di panggil 'Shinism'??
sbb nak cite pasal Park Hyo Shin..ngahhahahhaa..


nak cite..nak cite..
since dia masuk kat military ni byk aktibiti2 'mengulang' kmpg diberhentikan untuk sementara waktu.  Sepanjang 2 tahun dia kat situ, bleh la menenangkan 'poket' aku ni ha. Nnti bile dia buat come back nnti harus la aku rempitan ke sana balik..ngahahahha..


anyway, semalam dok layan DVD concert dia so tu yg teringat kat abang gagah ni ..hahhaa..
Dulu image ala2 'jelita + rock'..


tapi skang dah gagah perkasa dgn uniformnye..hahahhahah kiyupta ^^ V




penyanyi bersuara hebat nih dah ade 7 album + compilation album lagi..so far semua aku dah ade..hahaha..dgn usaha gigih mencari nye..
meh2 tgk album dia..


1.   1st Album - Park Hyo Shin
time ni baru je nak glemer..best lagi kat sini..muko pun budak2 lagi..hehe..



2. 2nd Album - Park Hyo Shin
ni dah glemer dah, sore lak dah makin mengancam


3. 3rd album - time honored voice 
gile suka album yang ni semua lagi daebak!!


4. 4th Album - Soul Tree
dengonye album ni dibuat khas tuk fanclub dia Soul Tree..huhuhuhu...bile nak jadi member ni registration close lagi smpi dia kuar army...palli palli bukak balik...nak jadi member!!!!!


5. 5th Album - The Breeze Of Sea
wowwowow time ni dia dah ubah, giler gojes wokey..handsome giloss..n notice yg suara dia cam dah berubah skit tuk album ni.


6. 6th Album - Gift Part1
Erk! walaupun cover album tak brape sesuai dgn 'keadaan' aku tapi as a fans aku suka je lagu-lagu dia kat dlm ni..cuma cover tu kene le tampal benda lain kut..huhuhu..


7. 7th Album - Gift Part 2
last album before dia masuk army..sedey gilerrrrrrrr..tapi lagu dia semua sedap2.  Cam catchy skit.


lagi lagi nak cite sal album lagi..nak 'menayang' koleksi album yg disimpan lam peti besi aku tuh..ni lak album compilation dia/ concert.

1. Ni special album dia Park Hyo Shin 3 special album.  

nak cite disebalik album ni.  Giler best sbb nak cari punye la susahnye skali jumpe jugak kat kedai ajushi myeongdong.  Nak jadi cite sbb dah tak sabo2 nak bukak album ni kan, so aku pun bukak la atas bus on de way nak gi epot dgn Unni.  Byk hokey poscard2 kat dlm tuh..skali dgn poster dia lipat2 lam ni..aku pun dok bentang la poster tu nak tgk ape ke rupenye...skali tu dia!! tebeliak bijik mato tgk..kemain 'daring' lagi gambo dia kat poster tu...wakkakakakakakaak...serius malu gilos aku tgk..akakkaa...Unni!! masih ingatkah gambo tuh..wakkaka..satu hari dok gelak pasal poster tu..dah le aku bentang skit punye beso lam bus tu..hopefully x de org prasan la kan..adess~~sepantas kilat aku dok lipat balik simpan lam cd tu n smpi skang tak bukak2 lagi..wakakkakakakka..

2. The Gold 
Yg ni basically compilation lagu-lagu lama dia la..layankan aje..janji album dia.  Nape ade logo Yes Asia?? haaa..sbb mmg aku google and beli kat Yes Asia..gigihkan? tak kisah janji dapat..hehe


3.  Dvd Concert - Next destination New York
Aku tak pasti napa dia tulis 'Next destination New York' sebabnye concert ni buat kat Korea je and x de lak element2 New York kat sini?? ke aku yg tak paham....ni le yg aku dok tgk ulang2..mmg hebat giler kalo dengo dia nyanyi live..sore gaban best


4.  Welcome to the Fantastic World- Hwang Project.
Album ni pun best.  Lagi best sbb dpt limited edition diary.  Ni mmg giler susah nak cari sbb time aku bli ni album ni dah betahun keluar tapi rezeki aku dapat jugak jumpa siap ade diary yg limited edition ni.  Yang tak bleh blah tu gigih giler ajushi myeondong tu cari dek sbb aku dok giler2 pujuk dia cari gak smpi dapat..hahhahahahha....smpi skang ajushi tu dah cop dahi aku ni dengan nama Park Hyo Shin.  Ajushi! komawooooo sarangeeeeeeeeeeee..aakakakaka...



5. Neo classicism
Ok nak cite disebalik album ni plak..disebabkan susah tarap gaban nak cari album ni (mase aku nak bli tu la..skang belambak je) jumpe la album ni seketul bile gi pusing2 Myeongdong. Tempat lain semua x de, cuma kat kedai ajuma ni je ade...nak tau bape rege dia?? 50ribu won = RM150..walaalalala..tegolek dok aku dengo tapi sbb ajumma tu cakap ni ade satu je kat dlm Myeongdong ni, gi kedai lain pun takkan jumpe so aku gigihkan jugak beli...tapi album ni mmg best..cuma skang bile aku jumpe rege dia lam 17ribu won je...tipah tertipuuuuuuuuuuuuu...takpe2..janji koleksi complete..haha


Ok.dah abis koleksi den ha...thehehhe..gigih nak cite kan..maklum le die hard fans...


aha!! latest news..dia akan keluar special album tuk Gift 1 & Gift 2..of coz la aku dah siap2 tempah dengan member yg nak terbang Korea hari ni kan....


Chinggu ya!! jangan lupe pesanan aku ye..thehhee..kidarikae!!!!




Oppa!! sila keluar dgn segera ye..thehehhee....

No comments: