Tuesday, October 12, 2010

Regarding Park Hyo Shin..

since 'park hyo shin's' aura is on the way...

so nak cite sal dia la...

Penah tgk cite "Iljimae"? yang hero dia Lee Jun Ki tu..lagu tema cite ni Park Hyo Shin yg nyanyi..starting dr situ aku start searching for the singer and like him sooooooooooooo damn much..hahaha...

Penah tgk cite drama 'I'm Sorry I love You tak? hero dia So Ji Sub...ni pun Park Hyo Shin yg nyanyi lagu tema.....marvellous ok suara dia..hahahah..aku suka giler..

Cari punye cari jumpe le muka dia...ohhh!! not bad at all..

Meh tengok rupe dia...mesti tekejut tak sangka dia ade suara yg mcm tu sbb aku imagine rupa dia cam ala2 skima dgn suara dia yg cam ala2 soprano tu..skali..wuyooooooooooo gojesssssss..hehe..


comel kannnnnnnnnnnnnnn..giler suka kat dia...lahir tahun 1980...ohohoh muda lagi ok..kalo dengo suara dia mesti x leh imagine yg dia lahir tahun tu..and rupe cam rockers skit kan...same to me....hahaha...starting singing career since umur dia 18 tahun....dah ade 6 album..and coming up his 7th album...

meh tgk album dia..






Album yg ke 6..gambo agak sensor skit...bukan lucah tpi dia letak gambo 'salib' yg beso kat cover album..so i decided not to put it here....anyway...part of the album aku dah dpt cuma yg album 4 tu je susah giler nak cari..nanges aku cari x jumpe...ekeekke

An abit story of his singing career...dia dipanggil Raja Pop sbb byk lagu2 ballad pop...strenght dia is dia boleh nyanyi lagu yg bernada tinggi..mcm ala-ala anuar zain la...tpi ade bit husky ..tu yg best dengo tu..Dia boleh nyanyi live dgn giler bagus ok....this coming concert kira 1st time aku nak gi live concert dia..before this tak pernah pun terniat nak pegi..tibe2 je plak...ekeke

Nak dengo tak suara dia...ni versi lama punye tpi suka..ekek




Enjoyyyyyyyyy!!!

No comments: