Tuesday, June 8, 2010

[SOUTH KOREA] 3rd Trip - Part 5

DAY 5

Giler lama aku nak abiskan karangan 3rd Trip aku ni..hahahhaha..bizi gaban hokeyyyy..

Takpe takpe kita teruskan....Hari ni aku x gi mane2 sbb malas nak follow yg lain-lain .  Dorang gi Music Bank..ohhhh  x sanggup .so aku lepak2 je la kat hotel satu hari...eeekekekekee....

Tengah gumbira sbb dpt benda idaman kalbu...akakkakaka..Limited Edition Diary Park Hyo Shin...walaaaaaaaaaaaa..menangis kegembiraan sbb diary ni dah lama dah susah gile nak jumpe..sib baik kedai ajushi tu ade...wuhuhuhuh...lantak la mahal pun x pe janji collection aku cukup...hahhaa..so satu hari dok kat hotel smbil selak2 diary ni..akakakkaka...

Tak minat sgt idol ni..tpi bleh la...layan je...tapi sangat sangat minat dgn Park Hyo Shin...hahahhaha....so mmg kontra la dgn partner yg lain ekeke..since dorang minat hat muda belia..akakka..ala! hyo shin pun bukannye tua sgt ok...lahir tahun 1980 so muda lagi hokey...ekekekekkeke....suka giler kat suara dia..mmg the best la...ala-ala macam Anuar Zain la kalo nak banding ngan retis malaysia...tpi dia ni lagi best..ekeeekee..yo la kalo dah minat kan..ape pun bestkan...ekeeke





Hari ni just lepak-lepak...and telefon my korean chinggu...pastu jumpe jap ngan dia kat kedai Cd kat Myeongdong...kejap je..hahahahhahah

So satu hari berlalu tanpa buat ape-ape...takpe bleh relax kat hotel..

No comments: