Monday, January 16, 2012

Play! With FT Island- Part 2

okeh sambung sini~~~


concert nak abis dah..aku rase concert 2 jam lebih ni cam 8 jam plak rase...sikit punye lama..hehhhehe


wpun Hongki banyak nyanyi dari cakap tapi sore dia still maintain smpi ke sudah.  Bingit!! hahahha..








ok..abis dah..huhu..lega~~~
disebabkan takkan ade babak kat airport (rumors telling dorang akan straight ke singapore naik bus malam tu...katanye la) so masa last stage tuh dorang semua dok 'komawo komawo' tuh best time tuk kuarkan camera sbb nye dah abis pun..pak gad pun x kose nak layan...kalo kene keluar pun ade aku kisah! sbb dah abis..thehehe..so time ni ade la skit close up sebijik2 muko dorang ha...basically gambo lam ni adelah courtesy from Cik Gadget disamping aku yg cover line...akakkakakkaa...






budak kat bawah ni sgt comel dah overshadow Hongki dah..ape nama tah? ekeke




Tengok tengok comel kan...


k la dah abis sungguh dah ni...tetibe ade org sorong meja..aku ingat ada dak2 ft island ni punye birthday ke hape ke? rupenye just nak kasi something buat dorang..


ape benda tu?? frame ke? ke pulut kuning???? lawak lak aku tgk



kehairanan melanda kat dorang...aku pun dah fikir ape benda tuh? betui ke pulut kuning? dak2 ni dah kerumun benda tu..nak plak kat situ takde la MC ke hape nak kasi explain ape benda tu ha...so dorang dok tgk je la....tapi ade wording kat situ..




ngahhaahahhaha...part ni memang lawak la wei...adesss!! bang oo bang kalo ye pun sedikit jakun tak perlu kut nak cium cium bau benda tuh..later2 la..ekekeeke. Ni depan2 fans lak dia pi bau benda ni..pas sorang2 aku tgk dok bau..aku rase btui la pulut kuning kut??? sape kasik? Primadona ke or organizer?


 k la dah sudah sudah tu....tak yah nak bau2 dah...kang ilang lak deria bau tu ha..hem! i'm wondering kenapa la takde MC..kesian dorang ha..








Final wave...ok ..babai..tima kasih la ye sbb datang...fans Malaysia ni ade isu dgn FT Island sebelum ni.  Konsert cancel last minit..tahun bile tah..so ramai gak fans yg frust menonggeng time tuh sbb dah tenanti nanti..tiket pun dah bli tup tup ade isu skit so cancel last minit..and refund pun dpt tak penuh..that's why mgkn ade yg sedikit fobia nak dtg....tapi concert ni dah pun buktikan yg dorang still lagi hot kat Malaysia ni ha...




Komawoyo~~~~ datang lagi k...

No comments: