Sunday, December 5, 2010

SONG IL GOOK FAN MEET - Part 2

sape kate dah abis cite??? belum lagi...ekekekkee


sorang member dok chot chet chot chet dengan organizer tanye pasal Song Il Gook balik korea bile? so organizer tu announce le kat hall tu yg Il Gook balik malam ni..flight dia lam kul 11 lebey gitu. So aku n partner in crime pun decide nak gi anto dia balik malam tu.....padahal kalo ikut logik nye aku ni bukan le minat sgt dia ni tapi since dia dah datang dan possibility untuk datang lagi adalah 0.01% so aku pun gi la anto dia balik..hehehehehe..


so here goes laporan dari KLIA.


Dia sampai agak lambat ke Airport, amik bussiness class kut so bleh je check in lambat kan so ..lam lebih kurang kul 10.30pm dia pun datang berlenggang kangkung dengan few staff yg incharge jaga dia. Mula-mula kami tak perasan sebab dia 'sangat lain' meaning x sama cam kami jumpe petang tu...


see for your self..hehhee...dia sangat sangat tekejut hokey tgk ade fans yg anto dia kat epot..'sungguh tak sangka' katanye..ekeke

haaa..tengok tengok..tak cayakan rupe paras dia cam ni..petang tadi gojes giler skang macam 'org biase' je..smpikan kami pun x perasan sib baik ade geng yg terperasan..tu pun cam 'eh tu dia ke??' hehe

Mase kami dok tegur dia tu, dia cam 'very surprise' mesti dia x sangka ade fans kalo tak mesti dia cakap 'Ish! patutnye aku pakai hensem2 tadi' ekekekee..Encik Manager di sebelah dia mention 'sila jgn havoc havockan keadaan'..kami pun 'baik encik'...hehehe
kalo havoc pun aku rase x de sape pun yg kisah since Malaysian people is very polite..cewahhhh...sempat le Oppa ni gi bagi signature dia pada geng aku yang x sempat pegi petang tadi..rezeki rezeki..dia pun relax je..ekeke..siap posing2 lagi..huhu





Aha! lam beg ijo tu adiah aku tuk dia..sempat lagi tu singgah central market jap..ekekke


ok here goes some caps during his departure back to Korea.






Mek yg tengah betui2 kan rambut tu dia punye makeup artist..huhu..comelkan..
Ok! pas abis dia check in bag dia..lebih kurang 20 minit gak le..pastu dia datang balik kat kami yg tengah tunggu dia ni...

Bagus giler weiii very humble...datang and greet kitaorg..saying few words thank you and all sort of nice words...pastu siap pesan lagi balik nnti bawak kete baik2..hahahaha...such a great 'brother'





see expression muka dia..



Since dia dah nak balik, aku manage to snap pica side by side dgn dia..wuhuuuu..oh! tapi sebelum dgn dia...aku pi kat En Manager dia yg sangat baik hati...(p/s: Manager artist korea sebenonye sgt sgt giler sombong) tapi yg ni sgt baik ok.....

En Manager yg baik ati..hehe..(nama x ingat)

Tadaaaaa..



Ok..time for him to go....bye bye..thank you for coming!! Have a nice flight day..come again ok!


 I loveeeeeeeeeeeee KLIA airport sbb bleh nmpk sampai ke dalam dalam..hehe


 Thehehe dia perasan lak aku amik gambo dia...babai oppa..


p/s: baru aku tepasan aku salah watermark gambo..actually http://myoutsteps.blogspot.com



No comments: