Tuesday, May 4, 2010

[BANDUNG] 3rd Trip - Part 2

Next day lagi go rempit kat FO yg x sempat cover smlm nye....


and malam tu try ke Bandung Super Mall...oh aku suka tmpt ni...macam ala2 Midvalley..everything is there...Event ade Giant kat situ lagi lagi lagi best sbb borong brg kat giant situ giler giler murah....so kesimpulan beg aku penuh dgn barang belian dari Giant...


My friend manage to buy Guess Watch yg sebijik cam aku punye...aku bli kat Mesia RM700+ (eh eh..tesebut harga lak...cam riak plak..huhuhu sorryyy x bermaksud sbb nak cite perbezaan dia..akakaa) skali dia gi Guess Butik kat situ dia bleh dpt dlm 1,800,000 rupiah je...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sgt murahhhhhhhhhhh and confirm ori sbb warranty dia world wide and even dah check kat mesia pun ....waduss...nyesal tak menyabo beli kat mesia..anyway..tak pe la..aku rase beza rege dia lam rm100 la kut..tapi tak kira dia dpt lagi murah dr aku cisss....


So pasni dah tau kat mane nak bli Guess Ori dgn harga yg rendah..akakakkakaa...

The rest of the day...kami habiskan masa shopping shopping and makan makan..tau tau dah nak balik...most of them mmg puas hati le...pegi 1 beg balik 3 beg sorang..akakkaka...pandai2 la ko jawab sendri dgn mak kastam..ekekeke....


So last day sblm naik flight we went to Tanah Abg..just to look around..nothing special kat situ ..aku prefer bandung lagi...so x de benda  sgt nak cite kat sini...hem...org nye pun agak rude..so aku x suka..

haaaaaaaaaa..nak cite nak cite..ape aku buat on my flight back to Kuala Lumpur...kiranye cite Bandung dah abis la ye...akakkakak...ni cite as soon as aku touch down kat KL...akakakakakak





hahhahah betapa gilernye planning aku ...
nak tau ape dia???
Pas touch down je epot Mesia dr Jakarta ...aku akan transit next flight ke KOREA plak.....akakkakaka..hari yg sama..
Adakah aku giler?? agak la...akaakakakaka..
ni gara-gara tak bleh blah nak ikut geng 'partner' akakkakakak...so berani tui wat kojo gilo
Nak wat cane...tangan aku gatal je klik2 tiket flight sudahnye terbeli lak..

Tpi ade kejadian sblm nak naik tu..ape cite dia? meh tgk kat entry trip to korea 3 ye...kasi aku fly ke Korea dulu..

tataaaaaaaaaa.......

No comments: