Tuesday, November 9, 2010

[SOUTH KOREA] 4th Trip (PHS Concert) - Part 2

sambungan....

bile smpi org dah ramai dah..kul 5 lebey hari pun dah agak malam..and freezing giler weiii ....teketar-ketar lutut..akaa...suhu lam 17deg kut.....

kami lepak luar tu sementara nak tunggu masuk..aku gi ronda2 sbb nak bli merchandize dia tp tak jumpe..last2 aku gi tanye dak2 kat situ..tibe2 org yg dok tepi aku lak jawab..'can i help u?' wahhh...bleh speking rupenye ..keke..so start dr situ la aku mengenali sorang kawan dr jepun...namo eh tamayo kirihara....she's one of the soul tree members..lucky her!! so kami sembang bagai nak rak..kekeke...macam dah kenal lama..keke....dia dok vvip seat..ingat nak jumpe time balik tu tp tak dpt la jumpe sbb dia pun x dtg..kekee..

Ni poster yg dorang tempek kat stadium tu, petang tadi xde pun..mesti time nak start baru lepuk situ...lawak  giler biler abis je concert ni fans ramai2 gi rebut poster ni..abis semuanye..kalo aku tau baik aku kidnap siap2..ekeke..







ok.....here goes the best part ...seat aku just nice tepi stage depan skit..cumanya kalo la aku bleh dok ujung skali kan best gilos bleh la aku dekat skit dgn dia..wala wala....


takpe2..concert start lebih kurang kul 8...mase music start everyone was likee...woooooo bingit telinga dengo dorang jerit....the intro was nice...lam english...pastu dia keluar dr stage dengan bergayanye....





Time aku sibuk dok rakam video lagu dia ..skali dia berlari ke hujung stage which is kat area aku...tu dia aku tepaku tegamam tak tau nak kata ape...gigil kamera habis hancur gambo semua....akakkakka...




oh! sbb x brani nak kuarkan camera gabak so aku snap pakai phone je..tu pun cam takut2 sbb ye la ..wat paparazi kat negara org kang jadi lain..tmpt sendri ok le..ekeke..


waaaa..nak nangis tgk dia dekat2 gile...secara live....he was like THIS close....slalu tgk lam youtube je......hahahahahahh....dia menyanyi dengan penuh semangat...sgt tinggi orgnye , handsome sgt tapi skinny sungguh...aku rase kaki dia je sebesar lengan aku...akakakkaka..


flawless ok muka dia..bape kati mekap la dia pakai gamaknye..akakakka... Kurus tak hingat lak dia ni..kesian lak aku tgk, kalo tiup dek angin pun mau melayang kut..akakakaka..


Mcm2 halangan dengo time dia nak wat concert last ni..dah almost cancel pun ye concert ni yg buat aku frust tarap tak bleh nak kata...bile dengo konsert kat Daejon last two weeks cancel sbb dia kene demam panas n  masuk spital..aku dah ingat kene cancel je...walaaa..kalo cancel pengsan la aku..tiket flight dah bli..takkan nak jalan2 tah kemane lak..ekee..sib baik dia x cancelkan concert ni..kalo tak aku yg nangis..akakaka


there is something about him yg aku rase sgt kesian...pernah disaman hampir beberapa juta won sbb breaking contract tak tahan dgn previous management yg kerah tenaga bagai nak giler tpi tak dpt sesen pun..and unlucky him, dia kene saman sbb isu n lagi unlucky sbb management dia menang law suit tu..so kene le dia bayo..tah cam mane dia bayo juta2 tu aku pun x tau..adess..pastu lagi kesian dia x penah lama dgn management company sbb slalu ade problem....hem! wonder who's right sebenonye??

This is the only picture yg dpt tanpa ada shaking..ekeek...





so the concert was running smoothly..he's here and there...singing, dancing, talking, talking n talking..aku rase byk talking je dr nyanyi kut..akakkakak..byk pesanan2 tuk fans before dia masuk army....dengo sore dia live gitu sexy wooooo hahahhahah..disebabkan aku rakam video so bape kali aku kene tegur ngan security guard sib baik x kene amik je..sib baik dorang tegur leklok tapi aku wat x paham je.akakakak dorang pun x brani lelebey..hello!! i'm vip tau...akaka.blagak gilo..ah peduli ape aku bayo mahal ok..keke....


paling excited bile dia nyanyi lagu favorite wahhh....mase tu cam excited giler....sbb facing the real person yg singing this fav song of mine secara live..................T.T ..........




dia byk bercakap yg mane aku pun x paham ape dia..keke..takpe2..he's adorable anyway...concert last until 11 pm which is aku rase sgt lama la jugak sbb ade encore lak pastu..huhu... dan aku sgt puas ati ..i got what i pay...and it's worth..^^


oooo nak cito pasai merchandize dia..puhuhuhu...aku spend about 130,000won tuk semua benda2 tu..hahahahhah..giler rabak duit..puhuhu....




Before ending, he said his last few words..hoping everyone will still be there from him..oh! giler sedih bila dia start nangis n ckp dia takut fans lupekan dia....woooooooo never lupe ok..kidariseyo!!!...i'll be back after 2 years.......


sempat la snap dgn banner ni..nak bwk balik x bleh la kan..ekeke

 

Amazing!! aku boleh smpi ke situ...haha


so kami balik smbil bercerita dgn gembiranye....smpi otel kul 12..kemas beg siap2 sbb soknye nak cepat ke epot tuk ke SEOUL plak..

I'm enjoying every moment kat sini..bestttttttttttttttttttttt..


Meh kita intai lak rupe paras Polaris Hotel ni..besttttttttttttt sebest time nak membayonye..aakkaka












No comments: